Var det utbyggingen av trådløs telekom som var hovedårsaken til de mange ekstra «Covid-dødsfallene» i årene 2020 – 2024? Ikke bare «konspirasjonsteoretikere», men mange solide og etablerte forskere mener det. Og deres bevisførsel blir stadig grundigere og tyngre.
Har de rett, betyr det at Sars-Cov-2-viruset, mRNA-vaksinen, og skadelig behandling på sykehus bare medvirket i bi-roller, og at telekom fortsatt skaper overdødelighet.
Jeg legger fram oppsiktsvekkende og nytt materiale om dette på seminaret «Vaksineskapt overdødelighet?» på Litteraturhuset i Oslo lørdag 5. april kl. 12-15:30.
Tre andre fagfolk tar for seg andre sider. Hele programmet og påmelding finner du HER, eller ved å lese videre. Les mer «Seminar i Oslo lørdag: Hvilken rolle hadde vaksiner, 4G og 5G for Covid-pandemien?»

Den 14. mars hadde Klassekampen enda et oppslag om skjermbruk blant barn og unge: «Ber Kari sende Mark på gangen».
Det tyske strålevernet (BfS) har et problem: Hvordan skal de få overbevist legene om at «el-overfølsomhet bare er innbilning»?
«Har du peiling på dette?», sto det i eposten fra nettstedet Steigan.no. De hadde fått inn en sak de undret seg litt over: 
Den tyske nevrologen Keren Grafen advarer så kraftig som det vel går an mot de mentale skadevirkningene hun ser fra mobiler og annet trådløst utstyr på barn og unge:
I nyeste nummer av Helsemagasinet VOF (Vitenskap og Fornuft) som nå er i handelen, finner du en særdeles strålende og omfattende omtale av boka Trådløse skjermer – stråleskadene og tilsløringene av dem.
I artikkelen du finner her, henter Eirik Garnås fram fem av Robert F Kennedys standpunkter som han mener vi bør ta på fullt alvor i stedet for å avskrive det som «konspirasjonsstoff». Temaene Garnås tar for seg, er nå ytterst brennbare i USA.